|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Snavsi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Ved ikke om siden har værret linket her men her er der masser billeder og kigge på
Og så lige min farvorit
http://minhembio.com/ÖrjanB/218600#266983
her burde være muligt og finde inspiration.
Mvh Thomas
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
[QUOTE=Snavsi]Ved ikke om siden har værret linket her men her er der masser billeder og kigge på
Og så lige min farvorit
http://minhembio.com/ÖrjanB/218600#266983
her burde være muligt og finde inspiration.
Mvh Thomas[/QUOTEDer er virkelig nogle imponerende hjemmebiografer på den side!
![]() ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
dkashes ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg kan give et rigtig godt råd...
Se denne video med GenieClips - Dét er noget der virker! Vi har lige lavet et rum hos min ven med GenieClips han bestilte ved AcoustiGuard i USA - genialt produkt! GenieClips fra AcoustiGuard på YouTube Redigeret af dkashes - 07-Februar-2011 kl. 18:08 |
|
Zotac Zbox VD01
Pioneer VSX-527-K Samsung UE-46F5005 |
|
![]() |
|
dkashes ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Nu ved jeg ikke om dette emne forlængst er overstået for jer, - men jeg har både hulgips (Gyptone og noget andet dyrere noget jeg ikke husker navnet på) samt Rockfonplader til salg...
Begge pladetyper sælger jeg til halv pris og lidt under hvis man tager en del... |
|
Zotac Zbox VD01
Pioneer VSX-527-K Samsung UE-46F5005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |