|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
Du kan ikke hente på andre sprog end sproget på din Win 7 eller på engelsk. Jeg har ubesværet downloadet og installeret IE9 beta til Win 7 64 bit på dansk, som min Win 7 kører på. Det skete herfra http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/download/ie-9/worldwide Kan ikke huske om jeg gjorde det fra Firefox eller IE8. Jeg har indsat Google som søgemaskine og slettet Bing. Det giver de bedste forslag under søgning, synes jeg. - Men jeg vil helt sikkert fortsat bruge Firefox som standardbrowser. |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
||
Kan sige noget om hvordan ie 6.0 var at bruge kan kun sige noget om deres implementering af html hvilket var direkte elendig. Det er ikke uden grund at webudviklere skulle/skal lave speciele tricks for at få tingene til at se ordenlig ud i internet explorer eller ofte lave et helt andet css som virker netop med ie 6.0. Nu bliver html 5 specifikationerne vidst mere klare end de var for html 4.01 så må vi håbe microsoft ikke "misforstår" dem.
|
|||
![]() |
|||
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
||
Ja, det vil jeg også godt vide for den står ikke inde under Fjernelse af programmer. For der er flere ting jeg ikke kan som jeg kunne med IE 8 og jo jeg ved godt det kun er en beta version. Har også Win7.
Redigeret af MF1971 - 20-September-2010 kl. 18:32 |
|||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|||
![]() |
|||
smitty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
Den står under "vis installerede opdateringer" i kontrolpanel, programmer og funktioner (Øverst til venstre) i vista64, men mon ikke der er noget tilsvarende i win7 - kender den dog ikke. Redigeret af smitty - 20-September-2010 kl. 18:54 |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Ja jeg har lige prøvet at fjerne IE9 under installerede opdateringer, men efter genstart var der sørme kommet en ny IE9
![]() Redigeret af rhsin - 20-September-2010 kl. 19:57 |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Kan du ikke lave en systemgendannelse et par dage tilbage? Det kan ind imellem godt virke.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
||
Jo, det havde jeg ikke lige tænkt på og det virkede og den er gået tilbage til IE8 nu. Mange tak
![]() |
|||
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
![]() |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
Hos mig er Zoom fortsat 125% efter lang tids brug af IE9 Beta. Og Windows husker zoomniveauet efter genstart af IE og også efter genstart af pc. |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
||
Jeg må godt sige at min IE 9 ikke har funket helt igår. Jeg blev lidt irreteret
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||
Til jer som ikke kan skrive/besvare indlæg. I kan vælge lige at indsætte en smiley først - og så slette den igen - så kan i herefter besvare indlæg.
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der findes en 32-bit og en 64-bit version af IE8 og IE9 Beta:
Jeg er blevet opmærksom på at når man installerer IE9 Beta på en 64-bit version af Windows, får man 2 versioner af IE9, nemlig en 32-bit og en 64-bit version. (Man havde også en 32-bit og 64-bit version af IE8). Internet Explorer 64-bit findes i startmenuen under Alle programmer. Bruger man den, fungerer Flash-video ikke. Det kan løses med lidt besvær. Hvordan kan man se hos How-to Geek her: http://www.howtogeek.com/howto/29179/how-to-make-flash-work-in-the-64-bit-version-of-internet-explorer/ Men man kan også blot køre IE9 i 32-bit-version. |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |