|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Kører du på et 64bit system..?
Fordi hvis du gør, kan det også have noget at gøre med Java. Der skal man nemlig have installeret både 32 og 64 bit udgaverne, ellers kan det give en masse problemer. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Sådan nogle har jeg ikke mødt de sidste mange år. Og møder man dem, så browser man bare videre til andre sider der ikke stiller krav om en bestemt browser. Nu du måske er ude og prøve andre browsere så vil jeg lige slå et slag for Google Chrome. Som tidligere Firefox-addict har den taget mig med storm og er i dag min primære browser. Den er sygt dejlig at arbejde med
![]() |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Det lyder nu mærkeligt. Jeg har ikke haft nogle problemer. Kører stadigvæk XP Service Pack 3.
![]() Mvh Firebird, bruger af Desktop Maestro og Spyware Doctor med AntiVirus. (www.pctools.com). ![]() Redigeret af Firebird - 06-Februar-2010 kl. 22:58 |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |