recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Igen HDMI outfra PCH a-110!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIgen HDMI outfra PCH a-110!?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Igen HDMI outfra PCH a-110!?
    Sendt: 11-Marts-2010 kl. 15:44
Hey jeg har lidt problemer med at få billede fra min popcorn a-110 med HDMI... Jeg kan kun få billede med composit.

Jeg har prøvet at sætte PCH direkte til TV med hdmi, samt prøvet gennem min reciever (denon 2310) begge dele uden held. Har prøvet at ændre video output i setup til HDMI 720p 50/60hz. Intet virker.

Nogen ideer?


PS er både HDMI og coax til recieveren en nødvendighed, eller er HDMI kablet fint nok?
Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 16:00
Jeg ved forresten ikke hvilket HDMI kabel jeg bruger... og om det har nogen betydning. Jeg bruger det billigste hdmi kabel fra av-cables, men det er kun 1 meter, så tænkte det var ligegyldigt. Ved ikke om det er hdmi 1.0 eller 1.3 eller om det overhovedet betyder noget. Bliver bare i tvivl, når jeg ser der står at den understøtter hdmi 1.3..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu