|
Ikea hack |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2021 kl. 13:57 |
Hej
Har købt et fint mediemøbel i Ikea og skåret hul i lågerne. Nu skal der så stof på lågerne. Det er købt, men hvordan sætter jeg det fast? Skal det hæftes eller limes?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket møbel? Hvilket stof? Uden at kende dit specifikke møbel og stof, ville jeg nok trække stoffet rundt om lågen og så ellers clipse det fast. Klaus
Redigeret af KlausDM - 25-April-2021 kl. 14:21 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1033 |
Afhænger nok af stoffet - men det er ofte lettere at få stoffet helt glat med hæftning.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Hvorfor overhovedet spørge om det? Det må du da selv vide hvis du selv har skåret i møblet, må du vel have haft en ide om hvad du ville gøre. Man planlægger vel inden man laver den slags?
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
træk det rundt om og hæft det fast
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
tjek min bio ud, så kan du se hvad jeg har gjort
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Hvem har tisset på din sukkermad??
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Claus, det er den slags man tænker .... men man holder pænt sin kæft.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1154 |
Nu ved jeg ikke helt hvilket hack du tænker på men jeg har lavet noget tilsvarrende med et andet møbel
Jeg har trukket stof rundt om lågen og klipset stoffet fast på indersiden. Sådan her Redigeret af Berdel - 26-April-2021 kl. 08:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |