|
Ikea TV d. 22.1.13 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 19:36 |
|
Hvem producerer tv' et til Ikea http://www.ikea.com/ms/da_DK/rooms_ideas/how_to/uppleva.html?ICID=DKHOME_WHY_UPPLEVA12012013 ?
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tjaa. hvis jeg bare havde undersøgt det lidt selv før jeg skrev
![]() Tv’et er skabt i samarbejde med kinesiske TCL, som er blandt de største kinesiske Tv-producenter. Af tekniske specifikationer nævnes blandt andet Full HD, LED, Smart TV, 400 Hz MI, understøttelse af DivX HD og WiFi. Jeg har "lånt" teksten fra Flatpanels. Jeg håber de tilgiver mig både her og der ![]() Jeg er er bare mest til "anerkendte" mærker. Måske møblerne kan købes "tomme" |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |