|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bugger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 108 |
![]() Sendt: 07-Februar-2007 kl. 15:57 |
Hejsa
Jeg har et tv hvor der er tilsluttet en HD-recorder og en DVB-T boks. Alle to AV indgange på fjernsynet er således optaget. Nu er sagen den at jeg godt vil tilslutte en DVDafspiller idet min JVC-MH300 jo larmer en del når jeg vil høre musikDVD´er. Findes der en løsning med en dims jeg kan sætte i TV´et så jeg får en ekstra scartindgang? Eller skal jeg tænke i helt andre baner? Mange hilsner B |
|
![]() |
|
sussie ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Har dit TV DVI eller HDMI indgang?
**** Dette er blot for at få så mange oplysninger som muligt, således at svaret kan gives på bedste måde Redigeret af sussie - 07-Februar-2007 kl. 16:12 |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Eller en component indgang, den giver et bedre billed end Scart. m.v.h. |
|
![]() |
|
grimpus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
jeg har en box med 5 scartindgange som er sat til den ene scart i tv - denne extra box styres så med egen remote . ikke optimalt , men det giver da flere scartindgange . men enig med de andre der fisker efter om du kan bruge en hdmi indgang istedet ;=) |
|
![]() |
|
bugger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Hej Sussi
Nej mit TV har hverken DVI eller HDMI blot 2 scart og så "rød/gul/hvid" til videocamera. Box med 5 scartindgange? -Kan man få sådan en boks med måske bare 2 scartindgange? -gerne uden fjernbetjening, og vil sådan en boks ikke forringe signalet? Tak B |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der kan hos T Hansen købes en omskifter med 3 indgange, virker fint, håndterer CVBS, RGB og S-Video. Der vil jo ved hvert et led ske en forringelse, men det er ikke noget man bemærker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det skulle vel aldrig være sådan en her du søgte? |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() |
Er der ikke en ekstra Scartindgang på enten recorderen eller DVB-T boksen som du kan loope dit DVD signal igennem og videre til TVet? Det er der på de fleste mærkevarer. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
T-Damgård ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Bugger
De har også en del scart boxe ved av-cables.dk, tror det er sådan noget du skal bruge. ![]() Se her. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |