|
Ikke full HD ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
At en afspiller er nyere/dyrere er ikke ensbetydende med at den løser en given opgave bedre. Så vidt jeg har hørt er de fleste BD afspillere ikke specielt gode til at opskalere DVD'er. Det er vel nærmest kun Oppo der er bedst til den slags. Af samme årsag har jeg valgt at beholde min DVD afspiller. BD afspilleren bruges derfor kun til BD.
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8679 |
||
Og det er de fleste DVD afspillere heller ikke. |
|||
![]() |
|||
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
||
Men nu er mit valg mellem min BD-afspiller og min gamle DVD-afspiller som kostede 700 kr max, og forskellen i kvaliteten ville jeg mene er stor. Men man kan vel ikke vurdere det før man har set begge op af hinanden, er så heldig at have 2 af samme film :)
|
|||
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S Panasonic TX-P50ST50Y |
|||
![]() |
|||
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
||
Du behøver vel ikke at have 2 af samme film? Hvis du ikke kan se se forskel efter at have taget DVD'en ud af den ene maskine og ind i den anden vil jeg mene at forskellen er så lille at den er uden betydning.
|
|||
![]() |
|||
Tjansen87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 53 |
||
Kortids hukommelse :)
men jo du har ret, og tror at forskellen er lig nul alligevel
|
|||
Pioneer SC-LX75 - BDP-LX55
Dali Concept 10 - Concept CT - Concept 1 - CW CLS12S Panasonic TX-P50ST50Y |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Cambridge Azur 751 BD er lige så god, og nogle steder bedømt til at være bedre.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
||
Er den ikke også tæt på at være en Oppo BDP-95?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |