recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikke mere plads på iCloud - har jeg iCloud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ikke mere plads på iCloud - har jeg iCloud?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ikke mere plads på iCloud - har jeg iCloud?
    Sendt: 02-November-2015 kl. 06:25
Hej.

Jeg har set at min kone af og til får en mail om at der ikke er så meget plads tilbage på iCloud. Det er i og for sig ok, da hun har iPhone og iPad. Jeg tror dog ikke hun bruger iCloud (vi har ikke været aktive omkring det i hvert fald). Men nu har jeg også fået en sådan mail - jeg vidste ikke jeg havde iCloud og da slet ikke at jeg bruger den - jeg har ikke nogen Apple ting. Hvordan sletter man dette iCloud?


Redigeret af Thorvald - 02-November-2015 kl. 06:25
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 09:12
Tror du ikke bare at det er en phishing mail.

Aldrig klikke på links i mail. Benyt i stedet den indgang til hjemmesiden som man plejer ved at skrive den direkte i browseren.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 09:19
Tænkte også på at det måske bare er spam. Det gør jeg altid (går direkte ind på den pågældende hjemmeside ved selv at skrive webadressen). Jeg trykker aldrig på links i mails, med mindre jeg er sikker.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 09:27
Du kan tjekke iCloud i "Indstillinger"->"iCloud". Herunder kan du også se hvad pladsen bruges til. iCloud bruges jo hvis du laver backup, dvs. hvis du skal kunne genindlæse indstillinger på en ny enhed.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 09:59
Ja du har iCloud! Det er på dine enheder, med mindre det fravælges, og er en del af conveniens pakken ved at have Apple enheder

Redigeret af Kampus - 02-November-2015 kl. 10:01
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 10:02
Jeg har ikke, fordi jeg har ikke nogen Apple dimser.   Wink

Redigeret af Thorvald - 02-November-2015 kl. 10:03
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 11:10
Mente selvfølgelig at enhver der har i-dimser, automatisk har iCloud
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 11:31
Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 17:36
du holder musen over det pågældende link på en pc/mac. Sandsynligheden er meget stor for at at der i linket står noget i retning af /WP-xxxxxxx/ og at det så er ensbetydende med at det er spam mails.

Såfremt din kone på et tidspunkt har sagt ja til at lave backup på icloud (kommer LET som en del af en opdatering af ios!!!) ja så uploader den jo alle billeder til icloud. Ser man sig ikke for så er det ting der mere eller mindre bliver slået til automatisk hver eneste gang der opdateres ios. Så man kan hamrende let komme til at angive at der skal tages backup ud i skyen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Du kan tjekke iCloud i "Indstillinger"->"iCloud". Herunder kan du også se hvad pladsen bruges til.


Bedste råd i denne tråd!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 18:14
Ja Pia Kjærsgaard
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 22:41
Spam mails er ikke farlige, det er usoliciteret e-mail.

Phishing er derimod en metode som ønsker at appellere til brugeren og derved få personen til at udføre en handling, som ofte resulterer i installation af malware eller tyveri af persondata.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu