|
Ikke mere plads på iCloud - har jeg iCloud? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står: https://setup.icloud.com/email/prefs/storage?path=STORAGE_AND_BACKUP/CHANGE_STORAGE_PLAN |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læs Torbens indlæg en gang til og gør som der står.......
Klaus |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, ja - men det er to forskellige ting: De e-mails der kommer til mig og så hvad min kone har af æble-dimser.
|
||
Thorvald. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne det tænkes, at din e-mail adresse er indtastet som sekundær adresse på hendes iCloud?
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er måske en mulighed. Apple kontoen som vi bruger på hendes i-dimser, er oprettet på min e-mail adresse. Bruger iCloud Apple konto e-mailen??
|
||
Thorvald. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er derfor du også får disse mails.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sikkert som Google, hvor gmail giver adgang til andre Google services, Drive, fotos og andet. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sikken en frækhed af Apple at sende en besked om en Apple konto, til den mailadresse kontoen er oprettet med! Klaus :-) |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja måske - men jeg regnede ikke umiddelbart med at iCloud brugte Apple kontoen. Som du sikkert ved eller har regnet ud, interesserer jeg mig noget særligt ikke for i-dimser.
Redigeret af Thorvald - 03-November-2015 kl. 15:47 |
||
Thorvald. |
||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|
I har jo oprettet en iCloud-konto, og I har sikkert også slået backup til, hvilket nu fylder op.
Gør nu, hvad Torben skriver. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, ja, ja, ja, ja, ja......... Som jeg siger troede jeg først e-mailene på min computer og de pop-up beskeder der af og til kommer på hendes computer var to forskellige ting!!!
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke oprettet en iCloud konto. Jeg har i hvert fald forsøgt at undgå det, når telefonerne m.v. er blevet sat op.
|
||
Thorvald. |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |