|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
||
Du er på vildspor. Du skal ikke bruge CA-modul og kort for at modtage de digitale kanaler i din tv-pakke (Grund-, Mellem- eller Fuldpakke). Heller ikke til de ca. 10 HD-kanaler, der sendes ukrypteret siden 1. dec. 2010. Ca-modul og kort bruges hvis man vil modtage krypterede kanaler som hører til i Ekstrapakker. Da du siger du tidligere har fundet digitale kanaler, kan du selvfølgelig fortsat gøre det. Du må lave en fornyet DVB-C kanalsøgning. Noget må være gået galt. - En anden mulighed er, at du allerede har dine digitale kanaler på tv'et, men kører med en indstilling, så du kun får vist de analoge. Da du ikke svarer på spørgsmålet i mit første indlæg om hvilken model du har, kan jeg ikke komme det nærmere. Jeg tror du med fordel kunne få glæde af at læse i min Guide til digitalt kabel-tv fra YouSee. Redigeret af Vilhelm - 28-December-2010 kl. 14:06 |
|||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||
At fjersnyet skal have et CA kort og et programkort for at kunne modtage/vise HD kanaler (hvilket det nødvendigvis ikke skal) har intet med Mpeg4 muligheder eller ej at gøre, men at kanalerne er kodede
Efter kanalomlægningen 1/12? HAR du prøvet at resette dit tv og læse kanaler ind igen?
Nu vi er ved oplysninger, så er der et par stykker der har spurgt efter modelnavnet på dit tv - er det dybt hemmeligt, eller hvad er der galt siden du ikke oplyser det? Det kunne jo være at andre dermed kan finde ud af om det er dig eller Elgiganten der har misforstået noget - eller sågar guide dig til at få digitale HD kanaler uden et kort. Som det er lige nu kræver det jo at man er synsk, for at kunne hjælpe dig! Klaus |
|||
![]() |
|||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
||
Ja, hvorfor fa'n kan OP ikke skrive de indlysende mest vigtige informationer i sin første post - hvorfor skal vi - nu på anden recorder.dk side - bruge kræfter på at få modelnummer, og/eller spec.
Hvis man i maj har opdaget en fejl - men ikke gjort noget ved det - så står man rimeligvis ret dårligt 7 mdr. senere. Og jeg mener det er helt rimeligt.
Normalt er jeg meget skeptisk overfor sælgere og marketingsfolk - jeg tæller mine egne fingre bagefter - men men men....
Hvem køber et nyt TV til brug med youSee uden at undersøge om det er godkendt til - in casu - youSee ?
Man kan ikke leve i et frit samfund, uden at have en vis pligt til også at bruge sine egne evner!
Lars
![]() |
|||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|||
![]() |
|||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||
Redigeret af moho - 28-December-2010 kl. 11:50 |
|||
![]() |
|||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||
Redigeret af moho - 28-December-2010 kl. 11:56 |
|||
![]() |
|||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
||
Tja vi modtager alle digitale kanaler via DVB-T og DET ER IKKE ELENDIGT.
Sanderum dyrup Antenneforening m 7000 medlemmer.
|
|||
Med venlig Hilsen
Johnny |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |