|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() Sendt: 21-Marts-2007 kl. 22:28 |
Sidder lige og tester min kammerats spritnye Pana70 for bla purple snakes. Jeg har taget min egen kopi af "The Bourne Supremacy" DVD´en med.Og denne film er klart værste eksemel,som jeg har oplevet på min Pana600 mht snakes. Der er ikke antydningen af purple snakes på denne Pana px70 Pana70 er ændret en del i menuerne i forhold til Pana60/600.Man kan bla navngive indgangskilderne - og faktisk udelukke "uanvendte" .Og flere af rutinerne virker i det hele taget noget mere up to date.Digitaltuneren virker til gengæld stort set som i Pana60 (-dog også m en marginal ændring). Design er jo vist nok en smagsag?Jeg synes Pana70 er noget pænere i real life end på billeder.Dog ikke helt oppe og ringe v siden af Pioneer,men tæt på. Under alle omstændigheder en voldsom opdatering i mine øjne. Og billedydelsen vs Pana60/600 ? Jamen det er sgu svært . . .! ! Det er i hvert fald ikke blevet dårligere. Men umiddelbart er det heller ikke blevet så meget bedre, - at nat blev tli dag - ! Vi har set lidt kabel-TV m kanon signal - og testet et par DVD sekvenser,og det er jo et lidt spinkelt grudlag at ytre sig ud fra. Men i mine øjne i særklasse det bedste TV køb til prisen, - hvis ikke markedets bedste TV overhovedet anno marts 2007 ! ? |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Jeg har også testet, og holdt øje med de berømte "slanger" og jeg har heller ikke kunne finde dem. Det er da blevet bedre, PX70 har jo ingen slanger. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Åh altså - jeg kan næsten ikke vente til Lørdag hvor jeg skal hente mit |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Schliemann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Dette er mit første indlæg herinde, men har fulgt med i forum'et ganske lang tid. Dejligt at høre, at px70 ikke lider af slange problemet. Overvejer selv kraftigt at købe pana'en snart. Men har to spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med. Vil det være et problem, at px70 ikke understøtter 1080p/24 mht. afspilning af hd-dvd og blue-ray eller er det kun et problem for hardcore feinschmeckere? Udover dette har jeg spurgt hos diverse forhandlere om jeg skal sørge for at skrue ned for kontrast med mere i indkøringsfasen. De har dog alle sagt at det ikke betyder noget? Har ellers læst det modsatte flere steder herinde? Edit: Næ hov :) det var vist mit andet indlæg. Kan jeg dog ikke huske. Er vist sengetid. Redigeret af Schliemann - 21-Marts-2007 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Her køres der m Billed normal Kontrast ca 20% Lys ca 50% Farve ca 40% skarphed ca 50% farvestyring fra
Disse indstillinger er valgt udfra,at vi mener at dette giver det mest optimale billede, - og altså ikke for at skåne panelet ! Men kontrast på ca 20% belaster så heller ikke panelet ! Skal måske lige nævnes,at min makker er udlært radio/tv mekaniker - så helt ud i hampen kan indstillingerne forhåbentlig ikke være
Redigeret af Lennon - 22-Marts-2007 kl. 00:06 |
|
![]() |
|
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Her et udkastet til en af de første test som er ved at blive lavet af px70.. http://www.hdtvtest.co.uk/news/2007/03/21/th42px70-first-imp ressions/
Det er kun lidt af den, men som han siger arbejder de på at lave den fulde test, hvor skærmen også er blvevet calibreret.. |
|
![]() |
|
Ivanovich ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 103 |
![]() |
WHAT! Der siger han jo netop at den stadig har tendens til purple snakes: "Let’s get the bad out of the way first: our Panasonic TH42PX70 – in its uncalibrated form – still suffers from posterization (aka “false contouring”) and magenta noise (aka “purple snakes”)" Ved han hvad han snakker om? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det gør han helt sikkert. Han beskriver symptomerne fuldt korrekt.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Du burde nok overveje at skrue skarphed ned til 1 eller 0. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Det vil ikke være et problem, det vil bare være en feature du ikke får. Hvis det er noget du gerne vil have, og du har pengene, så køb Pioneer. |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
At de ikke har fået udbedret "false contouring" i de nye modeller er helt enkelt for dårligt
![]() |
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du bør omgående søge læge, for hvis jeg læser overstående korrekt, så omtaler du et Panasonic (du store gud) produkt negativt. Sensation! Redigeret af Sandal - 22-Marts-2007 kl. 09:13 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |