recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikke signal på DR HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIkke signal på DR HD?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Emne: Ikke signal på DR HD?
    Sendt: 30-December-2009 kl. 00:14
Hej,

Jeg har fået et Sony KDL-37V4710 tv i gave.

Til vores antenneforening leverer Stofa signalet.

Når jeg laver en digital søgning, finder den fint 124 kanaler (både betalingskanaler og gratis-kanaler) - heriblandt DR HD.

Men når jeg slår over på DR HD, så er der blot sort skærm. Dette er også tilfældet på en del andre digitale kanaler (3+, TV2 News mv.) - disse kan dog godt ses analogt.

Kan man ikke se alle disse kanaler digitalt, efter at vi gik over til digitalt signal?

Det skal siges, at jeg ikke har noget CA-modul eller kort fra Stofa, da jeg netop har sat det til, men ville dog tro, at jeg kunne se eks. DR HD uden sådan et kort?
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 09:36
Det kommer helt an på hvad din antenneforening har bestemt sig for at gøre. MUX2 er ikke Must Carry så foreningerne bestemmer helt selv om de vil sende dem ud frit. 
Til top
Viby Sjælland Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Sted: Denmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 15:26
Hvis den forening du er medlem af ikke har indgået aftale om ukodet digitalt signal se listen her

http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=368

kan du ikke se kanalerne digitalt.

Hvis foreningen har indgået aftale, skal du være opmærksom på at hvis der er mere end en pakke i anlægget sendes flere af kanalerne to gange en gang kodet og en gang ukodet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu