|
Ikke understøttet filformat Samsung UE40D8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
icepirat ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2012 kl. 14:50 |
Jeg har ovennævnte TV og har altid kunnet se film streamet via min Qnas 219+ der er forbundet med kabel til min trådløse router (Sagem) fra TDC, i går aftes da jeg ville se en film og valgte "Source" på fjernbetjeningen og derefter TwonkyMedia kom mine 3 biblioteker godt nok frem og jeg kunne også se alle filmtitler men når jeg så starter filmen kommer meddelelsen "ikke understøttet filmformat", der er tale om film i MKV. Jeg kan godt se AVI/XVID på TV"et og også afspille MPEG samt MP3.
Jeg har så efterfølgende upgraderet softwaren i håbet om at det måske var der den var gal, det hjalp desværre ikke.
Det er mærkeligt at det ligepludseligt ikke vil vise disse film og jeg har prøvet flere af dem der ligger på Nassen.
Det bliver endnu mere underligt fordi jeg har en anden Samsung skærm hvor jeg streamer via en WDTVLIVE og der er ingen problemer, hverken med Medie Server eller Network Shares.
Redigeret 11. februar
Efter jeg skrev ovenstående indlæg har jeg prøvet at lægge en film på en USB nøgle og TV'et havde ingen problemer med at afspille MKV filmen, jeg har også prøvet at tilslutte min WDTVLIVE med samme resultat og endelig prøvede jeg at tilslutte en USB HD og igen kunne jeg afspille alle formater.
Konklusionen er altså at der er et problem mellem TV og router?
Håber der er nogen der kan bidrage til en løsning. Redigeret af icepirat - 11-Februar-2012 kl. 23:53 |
|
icepirat
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |