|
Ikke-smartphone brugers personlige møde med smartp |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor? Det er vidst mere en metal blokering du har der, end at du har prøvet det.
Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad styresystem de kører, bare de virker. Klaus Redigeret af KlausDM - 21-Juni-2012 kl. 06:35 |
|||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ikke fordi jeg er modstander af tablets. Der er sikkert nogen der gør god brug af dem. Men for mig handler det om at en tablet, kan jeg ikke bruge som erstatning hverken for en smartphone eller for en computer - og jeg har ikke brug for en dims som jeg ikke har brug for. Jeg har brug for en mobiltelefon. Har jeg brug for en smartphone - egentligt ikke. Men der er et par ting ved smartphone, der er smarte nok til at jeg måske beholder den. Har jeg brug for en lille bærbar som supplement til min store bærbar. Måske og måske ikke - men en lille bærbar er mere brugbar end en tablet for mig og den er mere brugbar for mig end en smartphone - eller som supplement til min store bærbare og som supplement til min smartphone. "Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad styresystem de kører, bare de virker." Det jeg mente med at den skal have fuld Windows version (og ikke ARM Windows eller hvad det nu hedder) for at den er interessant for mig, er blot fordi så kan jeg bruge den som en "rigtig" computer med "rigtige" computer programmer.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du er allerede godt på vej til flere
|
|||
.....
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hahahaha - tja måske. Men en dag da jeg kiggede alle apps igennem, fandt jeg ganske få, som jeg synes var interessante. Den liste er et eller andet sted på forummet. Hmm kunne egentligt være interessant at se igen: Hmmm - nå jeg kan ikke lige finde det igen, sådan lige.
|
|||
Thorvald. |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En app som jeg ikke kan undvære nu, er Rejseplanen.
Jeg ved ikke om den er til Windows phone endnu. Da jeg ikke har bil, er det et must have. Når jeg står et sted, viser rejseplanen ruten fra min GPS position til nærmeste bus og de næste 2-3 afgange. I den anden ende er der også gåvejledning fra sidste stoppested til destinationen. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er du så ikke den eneste der har ytret den sidste årrække og har måtte skifte mening. Jeg var også af den klare opfattelse, at en tablet ikke var noget jeg kunne finde et brugsmønster for og nu er jeg på min tredje... Der er en app til alting og sikkert også en til at kurrere fobier overfor tablets |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fed telefon - men det er godt nok sur røv. at en så ny model ikke får Windows Phone 8.
|
|||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor skulle den ikke få det? Og hvad er så fedt ved Windows 8 i forhold til 7.5? Hvad er forskellene mellem de to, for at spørge på en anden måde?
|
|||
Thorvald. |
|||
alyz
Guld medlem Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også kun apps installeret, som jeg finder nyttige - ikke alt det bloatware man kan finde. F.eks.: - Dropbox Online tjeneste, som mobilen automatisk uploader kamerabilleder til. Rigtig fed !! - Endomondo GPS baseret sports (løb/gang/cykling) tracker. Rigtig fed !! - HDR Camera Lysstyret kamera app, Tager nogle fede billeder i modlys. - Mobilbank Mobilbaseret netbank - Skype Du har nævnt det selv - Spotify Online musik tjeneste - Swype Anderledes hurtigt tastatur (ved ikke om det fås til WP) - Traffic Counter Holder øje med dit mobil/sms/data forbrug (ved ikke om det fås til WP) - DMI Du har nævnt det selv - Soundhound Kan finde det musik du hører i radioen, til koncerter osv... - Youtube App, som virker meget bedre end, at tilgå youtube.com via browser Så har jeg en app, hvor jeg kan sætte mit media center til, at optage noget i fjernsynet, selvom jeg ikke er hjemme. Kan ikke huske hvad det hedder. Der er så mange ting du kan med din mobil, men det meste kræver installation af yderligere programmer eller "apps". det gør man jo også med sin computer. |
|||
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1025 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tanken med den nye generation Windows Phone-software var, at der skulle være fuld integration mellem desktop/laptop og mobile enheder, når efterfølgeren til Windows 7 var klar. Så sent som i maj var der udsigt til, at Lumia 900 ville få Windows Phone 8, men den aflivede MS i går ved præsentationen af det nye styresystem. FeaturesThe following features were confirmed at Microsoft's 'sneak peek' at Windows Phone on June 20, 2012
Redigeret af longjohn2 - 21-Juni-2012 kl. 13:02 |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det skal nok liste sig ind under huden på dig helt automatisk - det er dét der er hele konceptet, lige nu bruger du din telefon meget lidt, fordi det er en telefon. Om et år bruger du den rigtigt meget, fordi det er meget andet end telefon.
Der sker stille og roligt dét, at DMI app'en, jo den var da smart nok. Om 14 dage finder du alligevel en anden app, som egentlig også var fin. En måned efter var der jo også liiige... Og hvad med... du finder ikke bare lige 10 apps med det samme som bare er helt vildt geniale. Men om et år har du alligevel 10-15 apps som du ikke kan leve uden. Du skal sådan set bare holde fast i at du ikke vil bruge en app bare for at gøre det, hvis det ikke opleves som en smart løsning på et problem du har - men så omvendt være åben for at bruge telefonen i de situationer hvor det pludselig giver mening. Det vil være den fornuftsprægede, ikke-gadget-nørdede indgangsvinkel - men stadigvæk, om et år skal du nok være to-cifret.
De RIGTIGT uundværlige apps er ikke dem du leder efter fordi du mangler dem, men dem som du opdager og finder ud af du aldrig vidste at du savnede.
|
|||
peejay
Bruger Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er muligt at en 10" netbook er "forældet", men det er stadig et fantastisk godt alternativ til mange ting. Vi har "alle" alternativer i familen: Stationære, laptops, netbooks, iPad, Android tablet, iPhone og Android telefoner, men vores netbooks er suverænt de enheder der bliver brugt mest. Årsagen er at det er den løsning som kan "mest". Intet af det fantastisk godt, men tilstrækkelig. Hver af de andre løsninger er bedre til noget specifikt, men falder helt igennem på andre områder. |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |