recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikke-smartphone brugers personlige møde med smartp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ikke-smartphone brugers personlige møde med smartp

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 05:40
Ja, jeg vil også mene at en bærbar til enhver tid vil "kunne mest". En 10" bærbar er måske lige lille nok. Jeg købte sidste år en 12,1" bærbar til en pige, til julegave. Det var egentligt en meget fin computer og en fin størrelse. Hun er også stadig meget glad for den. Det var denne Asus Eee PC 1215B. En 11,6" Asus Zenbook kunne nok også være fin, hvis jeg skulle vælge en "lille bærbar" til mig selv.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 13:21
Jeg opdagede lige en enkelt ting ved min kones Nokia Lumia 900. Hvis man går ind i kontakter og kigger på en enkelt person, så står telefonnummeret med rødt på sort baggrund og med så lille skrift at jeg faktisk næsten ikke kan læse numrene. Er der nogen indstillinger der kan ændre på det, når jeg kommer så langt på min telefon??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 07:54
Hvis jeg skal sige at den mangler noget som min gamle telefon kunne - så er det at man ikke kan se på den, at der har være aktivitet, mens man har været væk fra den. At der er nogen, der har ringet eller der er kommet en sms. På min gamle Nokia mobil, var der lidt lys der blinkede, hvis der havde været aktivitet på den. Det mangler på Nokia Lumia.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 12:08
Hvis jeg skulle nævne en enkelt ting mere, jeg har lagt mærke til ved brugen af Nokia Lumia 900, så er det, at for at besvare et telefon opkald, så skal man først "skubbe skærmen op" og så derefter trykke på besvar. Det virker en lille smule langhåret synes jeg. Hvis nu man er langt fra sin telefon, så kan det sekund det tager ekstra betyde at man ikke når at besvare opkaldet.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:23
Ja det er ikke særligt fikst. På iPhone besvares opkaldet i det øjeblik tlf låses op
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hvis jeg skulle nævne en enkelt ting mere, jeg har lagt mærke til ved brugen af Nokia Lumia 900, så er det, at for at besvare et telefon opkald, så skal man først "skubbe skærmen op" og så derefter trykke på besvar. Det virker en lille smule langhåret synes jeg. Hvis nu man er langt fra sin telefon, så kan det sekund det tager ekstra betyde at man ikke når at besvare opkaldet.
 
Det er selvfølgelig for ikke at komme til at lave "lommekald" eller "lommesvar" - men jo, der kunne nok gøres smartere...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hvis jeg skulle nævne en enkelt ting mere, jeg har lagt mærke til ved brugen af Nokia Lumia 900, så er det, at for at besvare et telefon opkald, så skal man først "skubbe skærmen op" og så derefter trykke på besvar. Det virker en lille smule langhåret synes jeg. Hvis nu man er langt fra sin telefon, så kan det sekund det tager ekstra betyde at man ikke når at besvare opkaldet.
 
Det er selvfølgelig for ikke at komme til at lave "lommekald" eller "lommesvar" - men jo, der kunne nok gøres smartere...
 
Det er selvfølgelig derfor - fordi det er en touch screen, så er det nok værre end med trykknapper, hvor man jo også kan komme til at "lommetrykke" på en knap, hvis man har glemt at tastatur låse telefonen. Man kan jo sige at når telefonen er i standby, så er den også tastatur låst - man kan trykke så meget man vil på skærmen, men man får ikke aktiveret telefonen.


Redigeret af Thorvald - 16-Juli-2012 kl. 13:55
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu