recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikoner mangler på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ikoner mangler på Apple TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madsen01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2015
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madsen01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ikoner mangler på Apple TV
    Sendt: 21-Januar-2015 kl. 13:48
Hej,

Jeg mangler en del Ikoner på mit Apple TV. De mangler både når jeg kigger på Netflix film og film eller musik fra iTunes.

Der er blot indsat et standard Ikon, men jeg kan godt afspille film eller musik der ligger bag standard Ikonet. I de fleste tilfælde kan jeg også se det rigtigt Ikon når jeg klikker mig ind på standard Ikonet og fx. læser beskrivelser, mv.

Jeg oplever også at søgefunktionen i Netflix ikke virker. Der kommer ingen fejl - den finder bare konsekvent ikke noget som helst, ligemeget hvad jeg søger efter (fx titler jeg VED er tilgængelige). Jeg ved ikke om de to fejl er relaterede.

Mit AppelTV modtager software opdateringer antumatisk og bliver jævnligt opdateret. Jeg mener derfor at mit Apple TV er opdateret med de nyeste SW updates.

Er der nogen i dette forum der har et godt råd at løse ovenstående?

På forhånd tak.

Mvh,

Carsten.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 16:12
Har du prøvet en "Restore"

Alternativt en gendannelse via computer.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 16:31
Og er der netforbindelse til dit apple tv ?
kabel eller wifi
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 12:13
Jeg har oplevet det du beskriver en del gange. En simple kold boot af AppleTV boxen har løst problemet hos mig hvergang. Det er som om at Apple cacher alle billederne lokalt og den cache kan der gå rod i.

J

Redigeret af Jwin - 22-Januar-2015 kl. 12:20
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu