|
Imac død |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Meget underligt, jeg kan heller ikke finde der hvor man skriver privat beskeder. Måske kan man slet ikke det her på Recordere ?
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
||
Mulighed for PM’s kommer først efter 100 beskeder. Noget med spam undgåelse.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
||
Nå men så er jeg stukket af igen. Det er da for åndssvagt
Redigeret af Tandtråd - 20-August-2022 kl. 16:25 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19555 |
||
Okay. Personligt syntes jeg at det er meget rart at tilfældige spammere ikke bare kan oprette sig som brugere og begynde at spamme de resterende brugere til. Og så er jeg stor tilhænger af at kommunikere spørgsmål og løsninger gennem forum, frem for gennem private beskeder. Så gemmes løsningerne nemlig i fremtiden og andre kan få glæde af den. Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Det er da ikke noget problem på andre fora. Der må være en anden tåbelig grund
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19555 |
||
Jo. Er medlemmer af flere andre fora, hvor det var et problem, inden man fik lavet en begrænsning som her. Klaus
|
|||
![]() |
|||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
||
Men du fik da den hjælp du havde brug for, i det du nu kalder et åndsvagt & tåbeligt fora !? ![]() Bond ![]() |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
||
Så du ønsker ikke et sobert forum med seriøse medlemmer, der giver gode råd i en venlig tone?
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
||
Prøv at læg mærke til de sidste 2 indlæg, er det seriøst ?
Det jeg kalder for åndssvagt er reglen fordi det ikke er et problem andre steder, overhovedet. Og nej, jeg gider ikke være på et forum med så tåbelige regler. Og så mange seriøse brugere er der vist ikke her mere, for 2 år siden var her prop fyldt dvs 40-50 brugere og nu er der 8-10 stykker. Og så er det jo gerne dem der har været længe på et forum der skriver som i de 2 sidste indlæg ![]() Men ja jeg fik hjælp men kunne sagtens bruge mere (har jeg fundet ud af) men det bliver et andet sted. |
|||
![]() |
|||
||
Undskyld mig, forstod du ikke det jeg skrev? Klaus
|
|||
![]() |
|||
||
Jo det forstod jeg godt, smart ass. Men jeg er selv medlem af stort set alle hifi fora og der er ingen problemer.
|
|||
![]() |
|||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
||
Det kan du selv være.... Men, nu er det altså ikke os brugere, som har lavet forummet. Bare fortsæt med at skrive (ordentligt) rundt omkring i diverse tråde... Lige pludselig - så bliver der åbnet for privat besked-muligheden.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |