recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMac Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiMac Mini

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Emne: iMac Mini
    Sendt: 21-Marts-2007 kl. 14:42

Hej,

Jeg pusler med tanken om en iMac Mini i min stue (WAF) til udelukkende at hente mp3 fra min NAS. iMac skal kobles på mit B&O MX6000 (video) og min B&O Ouverture (audio) og skal betjenes med Beo4 vha. Lintronic konverteren. Jeg har allerede en Pana EH-65, så iMac'en skal ikke bruges til andet end mp3. Jeg overvejer også B&O BeoLink PC2 i en ML-opsætning, men det skal jeg lige "forske" lidt mere i, for jeg er i tvivl om hvorvidt det er smart mht. betjening at have flere Link-produkter i samme rum, og om der findes en Option til det.  

Jeg regner med at køre iTunes på Mac'en, og der burde vel ikke være problemer med at få den til at se min NAS via Wi-Fi (selvfølgelig efter at mp3-filerne er konverterede)

MX6000 skal selvfølgelig udskiftes på et tidspunkt til en flad, og som så mange andre, kan jeg heller ikke bestemme mig for hvilken. Lige nu står den vist mellem Pana PX70, Pio XA427 eller Sony 40X2000, men det er godt nok en jungle

Jeg hører meget gerne fra nogle som har iMac og BeoLink PC2 derhjemme, med gode og dårlige erfaringer.

Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 13:26

Slet ingen der kan hjælpe her ????

Claus

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 14:51

Prøv på http://www.beoworld.co.uk/ Her er der en del Mac brugere.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu