|
iMac og NTFS |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stå på skrivebordet og tryk æble+k
i den popup der kommer skriver du derefter: afp://IP-adresse til din nas så skal du nok bruge dine login-oplysninger til nas'en skriv og læs alt det du har lyst til uafhængig af hvad diskene er formateret til. hvis NAS'en er koblet direkte til maskinen med usb - så er det ikke en NAS. |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger selv Paragon. Det er ikke et program, som du lægger mærke til - overhovedet - og det er vel ret fint?
Jeg har ALDRIG oplevet problemer med filoverførsler til og fra på begge platforme.
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Paragon skal KUN bruges hvis der er direkte kontakt til en disk fra pc/mac - altså via USB, Thunderbolt, Esata eller hvis den sidder direkte i maskinen. Ikke hvis det som her kører via Netværk. Så ser man det ikke når man kører enten en smb eller afs protokol.
|
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
under stifinder optræder nasen som en enhed. Jeg kan sagtens tilgå den. Jeg har ikke prøvet at flytte filerne endnu, da min server er fyldt op ( for nye diske på mandag ) men umiddelbart ser det ud som det gør på min windows maskine. Så måske køre det bare??
sorry - den står under fælles Redigeret af p.las - 30-November-2013 kl. 14:41 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |