|
IMAX Aarhus |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2016 kl. 15:30 |
Har nogen været inde og se StarWars i den nye sal?
Fortæl fortæl....... ikke så meget om filmen men om selve oplevelsen af IMAX
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke endnu - men jeg skal derind i morgen aften :-) Hvis du ikke ved det, skal du dog være opmærksom på, at det er den "lille" IMAX som CinemaxX har installeret. Lærredet i nogle udenlandske biografer er væsentligt større end det i Århus https://johncanfield.me/wp-content/uploads/2014/11/The-Dark-Knight-on-IMAX-screen.jpg
Men det bliver forhåbenligt fedt alligevel! |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Giv endelig en beretning når du har været derinde.... hvor skal du sidde? det er nok ikke helt ligemeget for oplevelsen.
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Præcis midt for. Vi endte på række H, men jeg ved faktisk ikke hvor deres "sweet spot" er.
Redigeret af DanishBacon - 16-December-2016 kl. 11:19 |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
Spørg mig i morgen. Har billet til forestillingen kl. 18 i dag.
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Så Rogue One der i går - der er fandme knald på!
Billedet stod perfekt og lyden var høj men ikke øre døvende. Det var helt perfekt. Jeg så mad max i IMAX i Berlin da den kom ud og det var en hård oplevelse. Den bulrede derudaf i flere timer og det var nærmest en befrielse når der var en lille action pause i plottet. Rogue One blev derimod aldrig belastende at lytte til. Den har også loft højttalere og der var atmos effekter. Stolene var af lædder og man sad skide godt.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hmm...Jeg overvejer stadig om den skal ses i 2D eller IMAX 3D. Er 3D-effekten på IMAX ligeså 'gimmicky' RealD 3D?
Redigeret af Ukke - 15-December-2016 kl. 10:27 |
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Selve IMAX salen var fed, og udemærket film.
Men selve 3D er så fesen, at det ikke er til at holde ud.
|
|
![]() |
|
BoNJacobsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
Rogue one er filmet i 35mm.
Så 3D er efter en tur gennem computeren = ingen værdi imho.
|
|
![]() |
|
Er der forestillinger i IMAX salen som ikke er 3d... altså af starwars filmen
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Tror jeg ikke, så havde jeg ihvertfald aldrig bestilt med 3D
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Ser ud til at filmen Logan den 2 marts ikke er i 3d. |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |