recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Imon Inside fjernbetjening til tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketImon Inside fjernbetjening til tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elstrøm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Imon Inside fjernbetjening til tv?
    Sendt: 25-Marts-2010 kl. 14:39
Jeg har købt en fjernbetjening

Kan den bruges til mit tv? Altså ligesom når man køber en almindelig universalfjernbetjening?

På forhånd tak for hjælpen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10514
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 14:52
Nej, den kan kun bruges til PC ved at lære keyboard kommandoer. Det er ikke en remote med lærefunktion i traditionel forstand.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
elstrøm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 12:23
Ok. Men så har jeg et andet spørgsmål. Når jeg har alle kanalerne inde. Kan de så lægges i en eller anden form for rækkefælgeså, når jeg trykker på 1, og dr1 er den første i rækken. Kan den så sættes på til at hoppe til den kanal, og hvordan? Det samme med txttv og epg. Jeg er efterhånden sat godt og grundigt af for jeg har ikke en brik viden om at sætte den slags op. Håber der er nogle der kan hjælpe.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10514
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af elstrøm elstrøm skrev:

Ok. Men så har jeg et andet spørgsmål. Når jeg har alle kanalerne inde. Kan de så lægges i en eller anden form for rækkefælgeså, når jeg trykker på 1, og dr1 er den første i rækken. Kan den så sættes på til at hoppe til den kanal, og hvordan? Det samme med txttv og epg. Jeg er efterhånden sat godt og grundigt af for jeg har ikke en brik viden om at sætte den slags op. Håber der er nogle der kan hjælpe.

Hvilken software bruger du til at se TV med via dit mediacenter? Hvis det er DVBViewer kan du inde i kanalopsætning blot trække kanalerne med musen hen på den plads du ønsker, og fjernbetjeningens taster kan programmeres til en hvilken som helst keyboard kommando inde i Imon Manager. Så alt det du spørger om kan lade sig gøre. Læs i manualen hvordan.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu