recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMovie på projektor og lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iMovie på projektor og lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iMovie på projektor og lærred
    Sendt: 08-Juni-2021 kl. 17:50
hejsa skal til fødselsdag på lørdag og skal have noget iMovie - der er en der laver en film op på en projektor… hvordan er det smartest ?

Jeg kobler et Apple tv til projektoren til når der skal vises landskamp via dr - men hvordan er det smartest klaret med iMovie ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:07
Lægge den færdige film op i iCloud og streame den der fra.

Ellers slut en computer til
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:26
ok men er det nemt at lægge noget fra en andens iCloud op til Apple tv ? 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:40
Er det meningen at du vil præsentere din film i iMovie "app" via/ op på en projektor? Jeg er ikke helt sikker jeg forstår hvad du mener. 
Eller er det en færdig film du har lavet i iMovie?, den kan du jo så bare lægge på din iPhone og caste den via airplay til Apple TV som så er forbundet til  projektoren.

Redigeret af Potter - 08-Juni-2021 kl. 18:40
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:43
men nogen gange bliver tingene bare lidt skøre når det bliver castet fra en iPhone.  

Og hvad så hvis hun får en sms samtidig osv ?

Hun laver en iMovie film som er klar - så den skal sådan set bare nemmest muligt op på lærredet :)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok men er det nemt at lægge noget fra en andens iCloud op til Apple tv ? 
pas. Man kan vel dele den som man kan på Google drev og onedrive. Ellers skal den der har det Apple tv uploade den til hans iCloud
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:50

Hun laver en iMovie film som er klar - så den skal sådan set bare nemmest muligt op på lærredet :)

Så sætter i en computer uden internetforbindelse til projektoren.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:52
og logger computeren ind på iCloud ? Eller hvordan får man iMovie over på en computer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:54

og logger computeren ind på iCloud ? Eller hvordan får man iMovie over på en computer

Hun har ved brugt en computer til at redigere filmen på. Hun kan da bare tage den computer med?

Klaus
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 18:56
mon ikke det er lavet på iPad eller noget.    Ok tak for svar.  
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 19:03

mon ikke det er lavet på iPad eller noget

Det er jo kun dig der kan spørge om det....
Vi andre kender hedder (sandsynligvis) ikke.

Klaus
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2021 kl. 20:06

men nogen gange bliver tinge bare lidt skøre når det bliver castet fra en iPhone.  

Og hvad så hvis hun får en sms samtidig osv ?

Jeg laver nogle gange video præsentationer fra både iPhone - iPad etc. Jeg oplever aldrig at tingene bliver skøre, beklager men det spiller bare til ug.

Hvis du er bange for ar blive forstyrret af sms, så slå forstyr ikke, tilWink

Ellers læg den den færdige film op i icloud, lidt mere besværligt syns jeg, at caste via AirPlay til Apple TV fra iPhone - iPad eller Mac klart det nemmeste.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu