recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMovie problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiMovie problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Emne: iMovie problem
    Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 13:48
Jeg har pludselig fået problemer med min iMac 24" - den vil ganske enkelt ikke åbne iMovie - den kommer med følgende fejl:

Quartz Extreme kræves
iMovie kræver et grafikkort, som er kompatibelt med Quartz Extreme. Et eller flere af grafikkortene understøtter ikke Quartz Extreme.

har søgt på nettet om det, men har ikke fået det til at virke.
Har forsøgt at ændre på opløsning samt farvegengivelse, men uden held. Naturligvis kombineret med utallige genstart.

Umiddelbart mistænker jeg problemet til at være, at systemet tror jeg har tilsluttet en VGA skærm, hvad jeg ikke har/har haft. Har på et tidspunkt forsøgt at lave display med min ipad, som måske har lavet noget.
Hvordan sletter jeg denne ekstra VGA skærm fra systemet, da jeg jo ikke har tilsluttet nogen, er det jo ikke lige til at hive stikket ud...

Håber I kan hjælpe med lidt input, for orker næsten ikke en gendannelse af min imac.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 19:15
Nogen der er Mac expert?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 19:36
Hvis du ikke får svar her, så prøv i nyhedsgruppen news:dk.edb.mac - der er mange eksperter. Gruppen kan også findes på google groups.
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu