|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 29-August-2008 kl. 11:57 |
Der er lige kommet en ny guide i pdf format på www.a123.dk Download også den nyeste version af ImportXMLTV God fornøjelse Delphi Lige et par Ekstra ting, som måske skulle have været med i Guiden: 1) Hvis man har blankt/tomt password, kan man få windows til at vække PC' en og udføre en opgave som følger: · Windows XP Home: Vælg Start kør og skriv RegEdit. Klik OK og sæt (Pas på!!!) følgende registry værdi til 0:HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\limi tblankpassworduse · Windows XP Pro / Vista:Start --> Kontrolpanel --> Administration --> Lokal sikkerhedspolitik --> Venstre panel (Lokale politikker/Sikkerhedsindstillinger) --> Højre panel: Konti: Begræns brugen af tomme adgangskoder.... Deaktivér den (Dobbeltklik på Aktiveret) 2) Jeg synes, at det gør tingene noget nemmere, hvis man først sorterer sine DVBViewer kanaler (træk og slip) så ens favoritter ligger først og i den rækkefølge man vil have dem. Dette af hensyn til zapning med fjernbetjeningen fx med taltasterne Redigeret af Delphi - 29-August-2008 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Super Delphi...
Jeg kan måske hjælpe med en bedre grabber..... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Ja, det er jo altid godt med lidt konkurence på markedet. Synes dog at TVGG er meget brugervenlig. For at fungere med mit import program Xepg, skal grabberen være en .exe eller en .bat fil. En .vbs virker muligvis også, det har jeg ikke testet. Den skal kunne køre silent, dvs helt uden at brugeren skal give nogle oplysninger undervejs. Den bør heller ikke stoppe, hvis der opstår fejl undervejs. Jeg vil allerhelst have at XMLTV (.xml) filen indeholder så mange noder (author, director, category, video, audio, star-rating, episode-num, previously-shown, premiere ...) som muligt. Se link på min hjemmeside vedr. XMLTV standarden. EDIT: Xepg kan jo bruge flere forskellige grabbere på én gang, så hvis du kan levere en grabber med de kanaler, som TVGG mangler, ville det jo være fint. Eller brugeren kan for hver kanal vælge den grabber, som giver den bedste EPG. Redigeret af Delphi - 29-August-2008 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har ingen ønske om at konkurrere....
Men vi kan måske lave noget smart med allgrabberen og python / perl bibliotekerne til fx .NET således at der kan grabbes fra TVtid, Ontv og TDC med en exe, der så kombiner... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes det lyder spændende. Har dog ikke lige tid til selv at gå i detailler omkring dette, idet jeg arbejder på højtryk med at udvide Xepg til også at understøtte DVBViewers Recording Service. Men: Send mig en exe eller en bat, så skal jeg gerne prøve den af. Det skal helst på en eller anden måde være så brugeren kan vælge hvilke tv programmer, der skal grabbes. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |