recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Impulskøb Pana P50G20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketImpulskøb Pana P50G20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Emne: Impulskøb Pana P50G20
    Sendt: 21-August-2011 kl. 22:40
Var lige en smuttur forbi Fona i fredags og fik impulskøbt et P50G20 med hjem, 4000 kr. Det synes jeg var ok, har gået lidt og ærgret mig over at der ikke var Mpeg4 + DVB-C i mit 42PX80. Jeg var egentlig glad nok for 42", men det var 50" de havde på tilbud.

Jeg synes dog at billedet næsten er "for skarpt/ægte" ift. mit PX80. Ser det både på TV kanaler SD og HD + BD (Avatar). Har nogle af jer andre en idé om "hvad der sker i mit hovede" LOL Er det evt. filtre eller skal jeg bare vende mig til at have et godt billede?
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 23:00
Kig på de anbefalede indstillinger på flatpanels.dk. Har også haft PX80, siden X20 og nu G20 som dig. G20 har et markant bedre billed, men er desværre meget mere følsomt over for burn in (jeg taler ikke om retention). Pas på med at have for eksempel Tv2news kørende mange timer i træk. 
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 23:09
et umiddelbart godt køb.... Er lidt misundeligWink
Til top
jakobbirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2006
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2011 kl. 23:30
Det var i øvrigt i Fona Rødovre Centrum. Der var to stk. i fredags, hvor jeg så købte det ene. Lørdag over middag var jeg forbi og kiggede af nysgerrighed derind. Det andet stod der stadig (eller rettere hang, for de hængte de op på væggen i fredags).

Jeg er ved at køre break-in dvd nu. Jeg spiller en del xbox, men nu må jeg se om det ikke holder til det.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 08:30
God praksis vil være at tjekke løbende. Dvs. vent ikke til jul før du tjekker om der er rester af HUD's eller andet på skærmen. Hvis du kan slutte en spilsession af med at smide et helt hvidt skærmbillede på (evt. bare et billede fra en USB-stick), så er det meget hurtigt at se om der er noget der "sidder fast".
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
jkjaers Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 12:03
Det er da vidst en ret god pris for det TV. Jeg greb lige knoglen og ringede til Fona for at se om jeg kunne fange et også. Det første sted var udsolgt så jeg blev henvist til FONA Randers, hvor jeg fik tilbudt en demomodel til 6700,- EFTER at have fortalt om din pris....

Redigeret af jkjaers - 24-August-2011 kl. 12:04
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu