recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indbbygningshøjtalere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indbbygningshøjtalere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indbbygningshøjtalere?
    Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:33
Jeg er i den heldige situation at jeg om ca. 9 måneder formentlig bliver ejer af et spritnyt rækkehus sammen med min kone (afventer endelig godkendelse fra realkreditinstituttet). Opførslen af rækkehuset er endnu ikke begyndt og selvom det er et projektsalg har jeg mulighed for at tilrette lidt hist og pist.

Min tanke var derfor at få lavet indbygningshøjtalere i stueetagen og koble dem på mit Sonos anlæg. Stueetagen bliver ca. 8 x 8 meter og jeg tænker at placere 2 højtaler i køkkenet og 2 i stuen. Hvilke indbygningshøjtalere vil i anbefale?

Pt. har jeg et par gamle wharfedale koblet til min Sonos AMP og en S5 i køkkenet, men jeg kunne da godt tænke mig lidt bedre lyd. Dog til en overkommelig pris, da jeg bliver nødt til at investere i endnu en Sonos AMP.
Apple & Sonos entusiast
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu