|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
|
Hvor længe kan man se en kanal med et fremtrædende logo..uden at tv'et tager skade, kan man ikke side og se den samme kanal en hel aften. B.la. disney chanel har også et stort logo er det heller ikke sundt for tv'et at se denne kanal?
|
||
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
||
![]() |
||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Jeg har selv undersøgt sagen for flere modeller og jeg tillader lige at kopiere mit svar fra en anden tråd, så hvis der er personlige ting i den, så er de ikke rettet mod dig "En orbiter er en feature, som er indbygget i flere plasma skærme og grundidéen er relativ simpel. Den flytter konstant billedet/signalet en smule horisontalt og vertikalt når man har skærmen tændt. Den gør det dog i et så langsomt tempo, at det ikke er synligt for det blotte øje.
Jeg tror ikke der er nogen der kan svare på det helt konkret. Jeg har selv set det som permanent og midlertid defekt. Nogen værre end andre osv., men de skal da ikke være bange for at kigge på dit Tv, det er jo derfor du har det. Du skal nærmere lige tænke over det når du går fra en DVD der er sat på pause eller noget tilsvarende. Redigeret af rasmuslarsen |
||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||
![]() |
||
hh01s34 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Hvis i for problemmer med fast brændning er der en simpel metode til og fjerne det i det fleste tilfælde. set skærmen på en kanal der kun er sne på og lad den stå i en times tid så plejer det at være væk
MVh
Sælgeren fra Expert |
||
![]() |
||
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
|
>Sælgeren fra Expert. Er du ikke sød at lade være med at hive 2 år gamle topics frem og besvare dem! Kig dog på datoerne!! |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
Hæ hæ, tak Langemor, fordi du gjorde opmærksom på det med datoen på topic. Jeg var lige ved at gå i vandet med begge ben - og give mit mit besyv med på det emne som snart er blevet behandlet 117 gange /Nils |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |