Hej blacknightdk.
Jeg håber da ikke det er noget permanent. Jeg har nu set ca. 120 timer på mit TV (jvf. service-menuen, som jeg lige checker en gang imellem, for at se hvor meget jeg nu har brugt TV'et).
Jeg har stillet indstillingerne noget ned, og slukket alle de der dynamiske filter eller hvad der nu er i billed-menuen. Derudover har jeg vel kørt Break-in DVD'en herfra i et sted mellem 20 og 40 timer (af de ca. 120 TV'et har været tændt). Den (Break-in DVD'en) har været kørt over et noget forringet signal (via s-video fra min computer, da jeg ikke har DVD-afspiller mere/endnu), og der har været lidt slør i det billede der har været leveret den vej igennem, hvilket jeg har været lidt nervøs for, da det jo ikke giver en helt ligelig fordeling af forbruget på TV'et, som jo er meningen med break-in.
Men jeg har endnu ikke oplevet noget der bare mindede om burn-in på TV'et, og jeg bruger også selector - jeg har nogmalt aspect sat på auto, men hvis der re bjælker i top og bund, plejer jeg at sætte den på zoom 1.
Som sagt håber jeg ikke der er noget galt med dit TV, men jeg vil bare lige sige, at jeg ikke har oplevet noget lignende.