|
Indbygning box til lofthøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hoelgaard79 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2015 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 21:22 |
Hej,
Ville høre om nogen kunne hjælpe lidt. Jeg er ved at anskaffe mig 4 x B&W CCM683 lofthøjtalere. Jeg kommer desværre i cambolage med dampspærren, så er nød til at bruge de Backboxe. Hi fi klubben tager 699kr pr stk, men for mig er det jo bare en indbygningskasse til spots ( til 49kr) plus lidt isolering indvendig. Ved godt det ikke er det samme, men spørgsmålet er, om metode B er GOD NOK? Syntes 700kr for en kasse er mange penge. Nogen som har erfaringer de vil dele? Mvh Lars
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kassen skal jo være kraftig nok til at virke som kabinet, hvis den er det og du kan få det tæt, så er det vel fint.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |