|
Indbygningshøjtalere og back box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2014 kl. 17:44 |
Hej med jer
Jeg er i gang derhjemme med det store renovationsprojekt, og skal have mig 2 højtalere bygget op i loftet som baghøjtalere i et surround setup. Der hvor jeg kommer i tvivl er om nødvendigheden af en back box, og hvis den er der, hvad det så kræver, for jeg syntes de back boxe man kan købe klar er overpriced til mine jydske gener. kan man bygge en kasse af f.eks mdf plader og så isolere dem på indersiden og gøre det ligeså godt om end måske enddda lidt bedre end dem man kan købe? værdsætter alle input og links mv. da jeg helst skal have styr på dette inden jeg sætter nyt loft op i september. Mvh Steen |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at tage et kig i Fausings tråd for lidt inspiration:
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
En anden ting der er med en back box er noget med brand sikkerhed. Bare lige til info.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Skal du have skraldemænd på besøg? (undskyld, kunne ikke dy mig....) Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |