recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indhold fra NAS til bluray-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indhold fra NAS til bluray-afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af DBear DBear skrev:

Uhada, jeg er en lykkelig ejer af en OPPO BDP-103EU og en af grundene til at jeg (også) købte denne BD-afspiller, var at den kan afspille *.MKV filer...
Har selv en extern HD-boks som jeg rippet alle mine film over til, men bruger mest (førhen) en Popcorn Hour C200 til at afspille mine film...

Men bruger nu mest min OPPO til at vise mine film ( Men OPPO BDP-103EU koster [ 5.600,- kr. ]  Cry )

Der er jeg godt nok skuffet over Oppoen, ikke at jeg havde ventet det store, bare et minimum.
SVP03
Til top
DBear Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DBear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af StauX StauX skrev:

Syntes ikke rigtig problemet er at find noget som vil afspille dem. Min fars Panasonic tv kan over DLNA og usb men vil ikke vise undertekster, hans Panasonic blueray kan over usb men ikke DLNA eller vise undertekster. Han havde en WDC men den ville hellere ikke vise undertekster.
Så har faktisk kigget i lang tid ;-)

Oh well god jul til jer alle.m
PopcornHour, har jeg endnu ikke set der har været problemer med undertekster, jo så en film som en af mine bekendte havde lavet en (Bluray) mkv fil med (DVD)undertekster, den kan POPpen ikke vise, men ingen probs på en PC/MAC :-)
www.varekurv.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu