recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indhold på plex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indhold på plex

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indhold på plex
    Sendt: 16-Marts-2015 kl. 09:18
Jeg er ny i plex, da jeg efterhånden syntes xbmc blev for ustabilt og der oveni er lettere komplekst at sætte op på en tilfredsstillende måde for mig.

SÅ -jeg er på plex istedet. Men hvor finder jeg nyeste add´ons? 

Jeg har hentet aeon skinnet, men aner ikke om det er nyeste version.. I xbmc kunne man via xbmc hente diverse, mens jeg kan forstå at eks skin skal hentes ekstern og installeres i mappe.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2015 kl. 12:01
Du skal finde det respitory som hedder unsupported AppStore, der er en masse en gode plugins. Skins ved jeg ikke rigtig noget om, da jeg kun bruger Plex fra mobile enheder.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2015 kl. 12:10
respitory???
Finder jeg det I plex?
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2015 kl. 13:41
https://forums.plex.tv/index.php/topic/108522-rel-unsupported-appstore-installer/
Prøv at læse lidt her :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2015 kl. 14:05
Argh;).
Tak for det. Der var lidt mere at hente derinde:)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu