|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Den film burde koste en 50'er mht filmens indholdsmæssige kvalitet
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|||
Dett bar portviinen derr schnakker |
||||
![]() |
||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|||
Hej Flemming. Jeg kigger på det i aften |
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|||
ps. Lars holder velfortjent ferie i denne uge...
|
||||
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
det lyder bare godt. det er ret irriterende, at jeg ikke kan få mere ind. ja, så kan jeg jo vente længe på svar fra lars. men alle skal jo have ferie. jeg vidste bare ikke lige hvem, jeg skulle kontakte ang. dette. men håber du kan hjælpe mig. Redigeret af flemming larsen - 05-November-2008 kl. 20:40 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|||
hvad syntes i om kvaliteten af indspilningen?
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
jeg synes den er en hel del bedre end dvd udgaven. alt i alt god. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den er rigtigt flot.
Det er rigtigt som tidligere skrevet. Indiana Jones 4 er ikke en god film, men det er på mange måder en flot film. |
||||
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Den er flot lavet og med flot billedkvalitet. Og lyden er også en del bedre end de gamle. Synes at den følger meget godt op på stilen i den første film.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |