recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indkøb af anlæg til kollegiekøkken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndkøb af anlæg til kollegiekøkken

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Yales Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Indkøb af anlæg til kollegiekøkken
    Sendt: 29-Maj-2009 kl. 19:27
Hej!

Jeg er i den situation at jeg er blevet sat til at finde et tilbud på et nyt stereoanlæg til vores køkken her på kollegiet hvilket jeg desværre ikke har meget forstand på. Det gamle var bare nogle computerhøjttalere som der blev sat en iPod til, og det var ikke særlig godt både hvad angår volumen, lydkvalitet og holdbarhed.
Er der nogen af jer der kan anbefale en løsning til omkring 3.000 kr. som kan blæse et lille kollegiekøkken med en 20-25 gæster godt op? Det er sådan set kun vigtigt at der kan tilsluttes computer og iPod med folks musik :)

På forhånd mange tak for hjælpen!

Vh

Yales
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2009 kl. 20:06
Brugt forstærker (med mini-jack indgang) og et par brugte højttalere. Kollegiekøkken med adgang for alle egner sig sjældent til noget af reel værdi, og du kan stadig finde noget af fin kvalitet. Det er dog svært at vejlede i brugtmarket medmindre du finder nogle muligheder og spørger specifikt indtil disse.

Medmindre i altså har køkkenet aflåst?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 12:54
Der er en Marantz 4001 til salg herinde til en tusse, så køber du 2 højttalere brugt på dba.

Om du så er nød til at købe en Dock til ipod, det er jeg ikke sikker på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu