|
Indlæsning af nye kanaler... IGEN!!! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har Panasonic V10 og bruger Finland, Helsinki som land. Jeg har ikke mistet kanaler, siden jeg under Systemopdatering slog "Auto-dat.søgning i standby" fra. Jeg bruger Finland for at få kanalerne i samme kanalpladsorden som YouSee anvender. Danmark som land dur slet ikke, da man så ikke får nogen TV Guide (EPG). Redigeret af Vilhelm - 01-Januar-2012 kl. 20:03 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
|
Da jeg tændte mit V10 her til morgen, var TV3+ HD væk... -som den eneste...
Heller ikke første gang at mit V10 smider nogle kanaler, dog aldrig dem alle...
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
|
Da jeg så dit indlæg, opdagede jeg at den også er væk på mit Pana V10. Bortfaldet er også 6'eren HD og Kanal4. Det drejer sig om 3 kanaler i Mellempakken. De ligger i Hovedstaden på 618 MHz, og jeg har fundet dem igen ved manuel søgning på denne frekvens. Fjernsynet angiver symbolrate til 6860 kS/s. Der er dog for mit vedkommende, der kun har Grundpakken, tale om kanaler jeg ikke har krav på, men som smutter igennem Grundpakkefiltret. Signalkvalitet og signalstyrke er ikke god. Redigeret af Vilhelm - 03-Januar-2012 kl. 18:32 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Jeg døjer med at finde nogle kanaler overhovedet!!!!
Sverige som land, DK sprog! Hvor svært kan det være Har brugt værdierne fra denne side: |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|
Vil lige indskyde det er Panasonic TXP46G30Y...
Nogle bud fra sidelinjen... Jeg er lige flyttet i lejlighed med Yousee, så mit kendskab til det, udover diverse tråde jeg har kigget lidt i, er begrænset.... På Forhånd tak...
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Er du sikker på, at dit tv-signal er helt i orden mht. signalstyrke? Dette har jeg ihvertfald før oplevet, kunne indvirke på mistede kanaler/lister og den slags.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |