Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Chrizzy
Pause fra forummet
Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 18:30 |
Anima skrev:
Kan du benytte XTZ's buy and try, for så er du jo *næsten* uden skade - hvis altså du skal prøve noget nyt.
|
nej desværre. der er gået over 3 uger for et par dage siden 
|
 |
Chrizzy
Pause fra forummet
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 18:34 |
henrik-t skrev:
ja men det skulle den nok skulle holde til, du kan jo ikke banke døren op i enhederne, slet ikke når du vinkler dem lidt plus der er front cover på.. men tænk over det måske prøv at stille dine stander der med din sat på og prøv det af..
og for mig med det blotte øje ser det ud til du har ca 2 meter eller mere på den væg der hvor sofaen står, der er er nogenlunde nok med manglen på bedre.
|
Det er rigtigt nok. Der er ca 1½ meter mere at give af på den væg sofaen står op af. Men hvad skal det kunne hjælpe? Snakker du ud fra dit første forslag?
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 19:58 |
Skynd dig at ringe til XTZ - spørg efter rikard - eller Jens fra fyndborsen, og spørg om de vil tage dem retur alligevel. De 3 uger er jo fastsat som en grænse for hvornår de er "slidt" nok til ikke at kunne sælges som nye. Jeg har på fornemmelsen at du ikke har fået spillet ret meget siden du ikke er tilfreds med setuppet, og derfor burde du kunne overtale dem.
Redigeret af Anima - 03-August-2009 kl. 19:59
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 20:52 |
Anima skrev:
Skynd dig at ringe til XTZ - spørg efter rikard - eller Jens fra fyndborsen, og spørg om de vil tage dem retur alligevel. De 3 uger er jo fastsat som en grænse for hvornår de er "slidt" nok til ikke at kunne sælges som nye. Jeg har på fornemmelsen at du ikke har fået spillet ret meget siden du ikke er tilfreds med setuppet, og derfor burde du kunne overtale dem.
|
Man må ikke sælge en vare der har været ude af kassen og i brug hos en forbruger, uanset om det så har kun været 5 min til andre "som nye" det er ikke lovligt... så hvis de tager varer retur håber jeg da de sælger dem som demomodeller
|
Mvh
René
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1553
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 00:59 |
kig på deres hjemme side, seføli sælger de dem som demo modeller.
|
+100HD Film
|
 |
henrik-t
Guld medlem
Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1553
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 01:00 |
Chrizzy skrev:
henrik-t skrev:
ja men det skulle den nok skulle holde til, du kan jo ikke banke døren op i enhederne, slet ikke når du vinkler dem lidt plus der er front cover på.. men tænk over det måske prøv at stille dine stander der med din sat på og prøv det af..
og for mig med det blotte øje ser det ud til du har ca 2 meter eller mere på den væg der hvor sofaen står, der er er nogenlunde nok med manglen på bedre.
|
ja mål den væg der.. fra hjørne til dørkam
Det er rigtigt nok. Der er ca 1½ meter mere at give af på den væg sofaen står op af. Men hvad skal det kunne hjælpe? Snakker du ud fra dit første forslag? |
|
+100HD Film
|
 |
Chrizzy
Pause fra forummet
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 01:01 |
Jeg har skrevet en mail til dem dd. så nu må jeg vente og høre hvad de siger  Jeg sendte en mail til fyndborsen.se
|
 |
Chrizzy
Pause fra forummet
|
Sendt: 05-August-2009 kl. 01:42 |
Jeg har lige talt med dem over mail - og de skrev jeg stadig kunne sende højttalerne tilbage, og få mine penge tilbage. Jeg skulle selvfølgelig betale for fragten.
Nogle der ved hvad det koster at sende ca. 100kg. til sverige?
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 05-August-2009 kl. 12:52 |
Uh det blir' dyrt. PostDK tager kun pakker til 20 kg, og de koster til Sverige i grundpris 172 kr + 17 kr pr kg.
|
 |
Chrizzy
Pause fra forummet
|
Sendt: 06-August-2009 kl. 11:07 |
Hehe ja det fandt jeg også ud af  Jeg har fået det solgt til en god kammerat, så det var fino!
|
 |