|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djdakar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 04-November-2007 kl. 15:41 |
Hejsa, jeg har brug for lidt hjælp med hensyn til indretning af min hjemmebiograf - har tidligere haft Jamo's THX system, mer er nu flyttet i lejlighed, og da THX'en ikke har ret høj WAF værdi, blev den fravalgt :( (Ja, af hende). Nu mangler jeg hjælp til at indrette stuen til den rigtige lyd - damen har fundet ud af hvordan møblerne skal placeres, så der er ikke meget at ændre på hvad indretning angår, så hvor vil I foreslå placering af højttalere, for at få den bedste surround-effekt?¨ Jeg har problemer med upload af billeder herind til, så jeg håber på at høre fra nogen alligevel, da jeg så vil kunne sende billede på mail/msn. Håber nogen vil hjælpe. |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
En god tommelfingerregel er vel at diskanten ca. skal sidde i ørehøjde. Baghøjtalere skal sidde en halv meters penge over ørene og gerne med lidt afstand fra sofaen så de ikke står/sidder klods op af ørene. Centeren skal helst være under skærmen, da man får den bedste effekt. Er hvert fald min erfaring.
Men det er vel sjældent alle faktorer går op i en højere enhed, og man må derfor gå på kompromis nogen steder ;) Ved ikke om det var sådan noget du ledte efter. |
|
![]() |
|
Rulle ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Du kan uploade billederne på fx- www.peecee.dk og smide linket herind
![]() |
|
/Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |