|
Indretningshjællp søges :-) - nu med billeder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DadlenDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2013 kl. 20:58 |
Er ved at opgradere stuen en lille smule, og har derfor fået hængt lærred og projektor op.
Nu kommer mit problem så, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mit medie center og subwoofer (logitech z906) jeg vil nemlig gerne beholde det lidt simple setup / look. Alle råd vedr. møbel og placering modtages med stor tak. Det viste møbel er ikke nødvendigvis det der skal bruges - var bare et jeg lige tog et andet sted i huset. Det jeg gerne vil opnå er et setup der ikke fylder, men bare er rart at have. og når man så ser film med konen eller ungerne så benytter vi projektoren. kan man evt. bygge subben ind i et skab med åben front) Til en lille hjælp får i lige et par billeder af hvor jeg er kommet til :-) ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af DadlenDK - 06-August-2013 kl. 22:19 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad bruger du af mediecentrers nu. Hvis ellers du har dine medier til at ligge på en NAS eller anden server, så kan du sagtens få medieafspillere der er så små, at de kan sidde bagpå dit TV fx.
Men skriv hvad du har nu, så er det lidt lettere at komme med et bud på et alternativ til den. Ang. din sub, så kig i Fausings bio-tråd. Han har gode erfaringer med at bygge den ind i et møbel. Hvis jeg må komme med yderlige forslag til dit setup, så køb dig et motoriseret vægophæng, som kan køre TV'et ud når I bruger det, og kører det ind til væggen igen, når det er slukket og/eller i bruger projektoren. Det giver en meget federe oplevelse for jer, så I ikke skal op og flytte standeren som nu.
|
|
![]() |
|
DadlenDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har alle mine medier liggende på en centrale server. Grunden til jeg ikke kan/vil benytte min wdbtv fremover skyldes planer om at droppe tv via fiber og satse 100% på streaming tv.
God ide med beslaget, dog genere dug mig ikke endnu - men er jo heller ikke kommet i gang endnu :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |