recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indretningshjælp søges!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndretningshjælp søges!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djdakar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Indretningshjælp søges!
    Sendt: 04-November-2007 kl. 16:00

Hejsa, jeg har brug for lidt hjælp med hensyn til indretning af min hjemmebiograf - har tidligere haft Jamo's THX system, mer er nu flyttet i lejlighed, og da THX'en ikke har ret høj WAF værdi, blev den fravalgt :( (Ja, af hende).

Nu mangler jeg hjælp til at indrette stuen til den rigtige lyd - damen har fundet ud af hvordan møblerne skal placeres, så der er ikke meget at ændre på hvad indretning angår, så hvor vil I foreslå placering af højttalere, for at få den bedste surround-effekt?¨

Jeg har problemer med upload af billeder herind til, så jeg håber på at høre fra nogen alligevel, da jeg så vil kunne sende billede på mail/msn.

Håber nogen vil hjælpe.

Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 07:50
Efter min mening giver indbygningshøjtalere i væggen eller loftet den absolut største WAF - har du mulighed/lyst til det?

Ellers må det vel blive et par små sattelitter og sub?

Eller måske - efter din økonomiske situation - nogle lækre Clic skabe med stoflåger hvor du kunne placere dine højtalere inde i og få ok lyd selv med "lågerne" lukkede
Til top
Nicolai25 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 16:04

Hvis du før har kunnet li Jamo´s lyd hvad så med deres A70 serie? Det har min bedre halvdel accepteret.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu