recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indslag til debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndslag til debat

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg forstår ikke hvor du har det med de 30k fra. Hvis du virkelig tror dét, jamen så har du ikke kigget på de rigtige TV. Man kan få 37" til under 10k, og så 42" for lidt mere. Ja, det ér godt nok til at erstatte et CRT TV. Men du har ikke set dem, og render, som åbenbart en del andre, rundt og tror at man skal af med uhyrlige summer for noget der er ordentligt...

Okay - godt ord igen, jeg er godt klar over at jeg overdriver for at sætte det hele lidt på spidsen. Jeg må så ud og kigge lidt mere på sagerne kan jeg forstå. Dog har jeg et stort problem, og det hedder: fælles tagantenne!. Jeps, jeg er den lykkelige indehaver af jordens dårligste antennesignal, hvor følsomme er fladskærme for det? Det finder jeg vel ret beset først ud af når skærmen står derhjemme, men kan I give et hint?

Og det der med at se skærmen præsenteret med en god dvd er netop det jeg prøver at undgå. Jeg vil se skærmen præsenteret med et ganske almindeligt antennesignal og en god gang fodbold - så vil jeg være væsentlig bedre informeret end ved at se den sædvanlige gang Toy Story i HD med dyre kabler og hele kammermusikken.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 12:25

Hej!

M.h.t dårligt antenne-signal,så kan jeg berolige dig med at min Svigerfar har et temmeligt  ringe tv signal(tdc)-men alt hans billedstøj forsvandt da kan skiftede sit Philips CRT ud med en Panasonic PV60

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

Okay - godt ord igen, jeg er godt klar over at jeg overdriver for at sætte det hele lidt på spidsen.

Jeg beklager også den lettere grove tone

Mht. antenne-halløjet kunne det være en løsning med en PX60er. Der er indbygget digital tuner, og den fungerer ret godt, også med signaler der ser temmelig skidt ud ved analog brug.

DVD er i øvrigt en god måde at vurdere en fladskærms kvaliteter på, så længe det lige præcis ikke er Toy Story, Cars, Incredibles, eller hvad de nu sætter på, nede hos Alfaview Gladiator, Ringenes Herre eller lignende, som man kender fra CRTen derhjemme, kan man tage med ned og kræve at få lov til at se, evt. før eller efter man får antennesignalet at se.

Redigeret af Naiera - 19-Februar-2007 kl. 12:38
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2007 kl. 14:55

Godt signal behandler min PV60 bedre end mit Sony CRT (hedengangne nu), men dårligt signal behandlede mit Sony CRT altså bedre.

Jeg er bare glad for jeg ikke skal leve med fællesantenne i det daglige.. er jævnt tilfreds og glad for min pallebol der giver mig bedre billede, kanaludvalg på egen hånd, digitallyd samt billigere pris.

Canal digital skal bare se, at få fingeren ud og smidt nogle mpeg4 bokse afsted :P

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu