|
Indslumrings headphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:35 |
Tillad mig at uddybe:).
Jeg er blevet forfærdeligt glad for at lytte til lydbøger eller podcasts når jeg hopper i seng. Tit falder jeg i søvn undervejs og det gør sgu ondt i ørene med Apples standard headphones. Dernæst er jeg træt af at slås med ledning i mørket. Apple’s earpods er oplagte, men i den dyre ende til formålet syntes jeg. Nogen der kan anbefale noget?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den åbenlyse - du bør ikke have noget i ørerne når du falder i søvn af sikkerhedsmæssige årsager. Earpods i den dyre ende - nej det er deres billigste med kabler. du tænker nok på airpods i stedet. ellers køb nogle billige over-ear hovedtelefoner af et hvilket som helst mærke. så vågner du nok nå du drejer rundt.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg har altid kun noget i et øre, af samme grund:) jeg ligger alt for uroligt til kunne holde et over ear ud. Airpods hedder de nok de trådløse ja:). - ville dog gerne finde et billigere alternativ nu mit behov er til et øre og blot til lydbog
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Ved godt at disse er med ledning, men kan klart anbefale Jays a-Jays. Flad ledning der ikke laver knuder og lille fladt hus du ikke mærker selv om du ligger på siden.
Netop pga. sikkerhed har jeg kun i det ene øre som jeg evt. ligger på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |