|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 03-Marts-2008 kl. 19:28 |
Jeg har købt PS3 inkl. fjernbetjening (hos Blockbuster til 3799,-) men hvordan hulen for jeg installeret fjernbetjeningen så den fungerer??? Håber på jeres hurtige svar, da vi skulle til at se BD film nu!... |
|
![]() |
|
langballe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hejsa.
Du behøver ikke en fjb. til at se film Joypad klarer det sgu fint nolk. God fornøjelse. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
jeg tror da bare du skal i tilbehørs indstillingen i din ps3, og så vælge tilføj bluetooth fjernbetjening...
er lige ved at koble min ps3 til (igen) så skal lige vende tilbage når jeg har sat den til igen |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
OK meget fint...Jeg har været inde og så står der "tryg samtidigt på START knappen og ENTER knappen på den fjernbetjening, som du ønsker ......" men det virker bare ikke?
|
|
![]() |
|
![]() |
Så virker det, skulle bare prøve et par gange.... |
|
![]() |
|
KasperC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Ja, det er ikke play, men start ;-)
|
|
Med venlig hilsen
Kasper C Panasonic 42px70 | Playstation 3 PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain. |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Ja hold kæft man. Da jeg skulle tilslutte min fjernbetjening til ps3'en, sad jeg også og holdte PS-knappen nede gud ved hvor længe. Fattede ikke en skid Hold kæft hvor jeg følte mig dum bagefter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |