|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hvorfor har du overhovedet indstillet på ny? På mit KDL-40W4500 virkede alle de gamle kanaler fuldstændig som før og de nye kanaler lå automatisk i slutningen af listen, så det var bare at flytte dem hen på ønskede pladser. Siden jeg købte mit Sony for 3 år siden, har jeg kun været tvunget til at lave ny søgning én enkelt gang, da TV2 af eller eller anden grund forsvandt. Alle de gange YouSee har foretaget ændringer har det blot været et spørgsmål om at slette udgåede kanaler eller flytte nye kanaler hen på ønsket plads. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Du skal søge på "Gratis kanaler" så får du kun den pakke du betaler for.
carsten
|
|
![]() |
|
larskbh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Jeg har indstillet dem igen da der var kanaler jeg ikke kunne finde zdf hd og Mama.
Men går nu den slavende vej, indstiller det hele på ny ser alle 217 kanaler igennem skriver ned hvad for nogen der virker og flytter dem så rundt så de ligger fra kanal 1 til 50
![]() Mvh. lars
|
|
![]() |
|
larskbh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2005 Status: Offline Point: 90 |
![]() |
til Carsten har søgt på gratis kanaler, men så kan jeg ikke finde Svt 1 og 2
Mvh. Lars
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |