|
Indstilling af Marantz 6011 forstærker |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg prøver igen:
Når du kører autosetup, finder den så alle højttalere?
Hvilke højttalere drejer det sig om? Hvordan har du sluttet dem til forstærkeren (hvilke udgange)? Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Menes der at du ikke kan køre Atmos? Evt nulstil Reciever og start forfra med fuld Audyssey Setup fra 8 punkter. Der er noget i indstillinger der ikke er rigtig, hvis Reciever ikke selv registrerer hvilket surroundsignal den modtager fra TV eller afspiller Nulstil: Sluk Reciever. Tryk samtidigt på ON, GAME og INFO på selve Recieveren til der står Initialized på Displayed. Evt er det på TV via OSD, så skal du ha TV tændt og valgt hdmi indgang til Reciever.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Blu-ray afspiller skal indstilles til Bitstream/PCM i hdmi udgang for at Reciever selv kan skifte til korrekt surround format.
|
|
philler
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2018 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den finder alle højtalerne når jeg køre en auto setup. Jeg har tilsluttet højtaler i alle udgange undtaget i begge height 2, og height 1 L udgangen.
|
|
Philler
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Så er problemet vel løst?
|
|
philler
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, bortset fra at jeg ikke kan forstå at der er en højtaler der ikke spiller i loftet. - hvordan får man alle 11 højtaler kanaler omme bag forstærkeren til at virke? :)
|
|
Philler
|
|
Practical
Bruger Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du læst manualen ?
|
|
philler
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det har jeg ikke endnu.. :)
|
|
Philler
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Funktioner
Tak(0)
|
taget i betragtning at der kun er 9 forstærkerkanaler i 6011, så kommer det aldrig til at ske.
Prøv at fortæl, hvilke højttalere du har sat til i hvilke udgange. Klaus
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, så sæt i gang. Hvis du vil have det bedste ud afbidt udstyr, så læs manualen - hele vejen igennem. Klaus
|
|
philler
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke fået manuellen på dansk, så det er lidt problematisk for mig. :)
|
|
Philler
|
|
philler
Funktioner
Tak(0)
|
I frontkanalerne har jeg selfølgelig tilsluttet begge fronthøjtalerne. alle lofthøjtaler er henholdsvis tilsluttet i center, surround R & L, surround back R & L & heigth 1.
|
|
Philler
|
|
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |