|
Indstilling af Marantz 6011 forstærker |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ud over at du skal kigge i manualen og få sat dine højttalere rigtigt til og så køre auto set up via menuen, så er den indstilling du skal bruge, den der hedder "Multi Ch Stereo".Multi Ch Stereo
|
|
philler
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2018 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Jeg vil prøve imorgen lige at mærke højtalerne ordenligt op, og tilslutte den korrekt iht. manualen. - jeg købte netop den forstærker fordi at jeg blev anbefalet den hos hifi-freaks. Jeg takker for jeres tid indtil videre, det kan være i får et spørgsmål eller 2 igen imorgen :D
|
|
Philler
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger Hififreaks, når du kontakter dem?
|
|
Practical
Bruger Oprettet: 06-Maj-2018 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skal trådstarter kontakte forhandleren,de har da intet med sagen at gøre.?
Det er da helt vildt et så stort horn du har i siden på den butik.
Redigeret af Practical - 20-Maj-2018 kl. 09:09 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fortalte du dem, hvordan du ville bruge den? Klaus
|
|
philler
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2018 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg forklarede hvordan jeg ville opsætte højtalerne, og hvordan jeg ville have " hyggemusik" :)
|
|
Philler
|
|
Practical
Funktioner
Tak(0)
|
Og det er en fin løsning!
Kræver som sagt bare den korrekte opsætning af forstærkeren.
Redigeret af Practical - 20-Maj-2018 kl. 10:26 |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du skulle skrue ned for charmen, og lade være med at se spøgelser alle vegne! Hvor er det naturligt at henvende sig, hvis man har problemer med nyindkøbt udstyr? På recordere? Gu' er det ej, det er naturligt at rette henvendelse til den forhandler, hvor udstyret er købt. I øvrigt har jeg et problem med ALLE forhandlere, som overtræder lovgivninhen, og som lyver og foregøgler at være bedre end end andre, når de reemt ikke er det.
|
|
Practical
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bestemt ikke naturligt at kontakte forhandleren før man har brugt 10 minutter med manualen, det er nærmere flabet.
Ingen spøgelser, bare Fakta.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være svært for nogle, hvis man sælger udstyr uden dansk manual. Det er ikke alle der er lige gode med det engelske. Så kan det være nødvendigt at kontakte forhandleren, især når de sælger et produkt og ikke gør opmærksom på, at det er uden dansk manual.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der skal være en brugsanvisning på Dansk, hvis varen er markedsført i Danmark. Man kan godt have aftalt med forretningen/sælger at brugsanvisning ikke er på dansk, men der skal være en klar aftale om det, og sælger/ forhandler skal faktisk kunne bevise at du har accepteret at der ikke er en Dansk brugsanvisning tilstede.
Så jeg vil mene at man ryger over i den kategori, der hedder mangler ved varen "købeloven" Men helt ærligt, er der virkelig ikke en Dansk brugsanvisning med når man køber Marantz hos Hififreaks? Hvis det så ikke tilfældet, så er det vel blevet oplyst inden selve købet?
Redigeret af Potter - 21-Maj-2018 kl. 09:02 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Practical
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke en dansk, men en sammenskrevet nordisk manual.
Og jo det medfølger..
Redigeret af Practical - 21-Maj-2018 kl. 09:37 |
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |