|
Indstilling af mksound mx350mkii |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2016 kl. 21:11 |
Hej, hvordan skal min indstilling af subwooferen stå? der er en masse jeg kan rykke frem og tilbage på, samt om den skal stå på 80hz eller bare højest?
- Det er vel også ligemeget om jeg bruger rød eller hvid til rca kabel ik? ![]() Mit setup er Yamaha cx-5100 processor Primare 30.7 effekt mksound 950thx ( Pt kun L C R ) bagkanaler kommer senere. ![]() Redigeret af stillersen - 11-Juni-2016 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare skru den op på Max - eftersom du vel deler ved 80Hz i din yamaha, så tager den sig det - og endelig er der i LFE information helt op til 120Hz, som man måske ønsker at få med
![]() Mvh Troels |
|
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Sæt alt på thx mode, har selv samme sub, dog bare en mk1. På min står alt på thx mode og volumen skal stå på ref.
Redigeret af Vilstrup - 12-Juni-2016 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Jeg mente selvfølgelig at delefrekvensen kan skrues op til Max - ikke vol...
|
|
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Tak for hjælpen. Er andet spørgsmål jeg har.
Nu kører jeg kalibering igennem min Yamaha Men den der trekant forstår jeg ikke helt man får med til mikrofonen. Har bare sat mikrofonen i front på den. Testen jeg kører tager 30 sek cirka og så er den færdig? Den kører nogle hurtige lyde igennem og det er det. Min gamle Pioneer kørte en masse lyde igennem, samt min kammerats denon? |
|
![]() |
|
Center vælger den også som large, og de andre som small?
|
|
![]() |
|
Mht til trefod - har du læst manualen?
Det vil jeg helt klart anbefale Et kendt "problem" ved ypao, er at den ikke kan "dele rigtigt, sæt efterfølgende alt til small, så spiller det. Mvh Troels -der selv er yderst tilfreds med sin yamaha cx-a5100 ![]() Redigeret af Troelsfilm - 12-Juni-2016 kl. 18:31 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |