recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af Panasonic TX-48AS640
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling af Panasonic TX-48AS640

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling af Panasonic TX-48AS640
    Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:11
Håber nogen her kan hjælpe med, hvilke indstillinger jeg kan prøve for at få det bedst mulige billede.
På fårhånd tak.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:21
Jeg skal tage et screenshot af mine indstillinger, men det bliver først på mandag.

M.v.h.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:22
Nej nej Henrik - det kan du ikke sige! Du ved godt når man får nyt grej så er det NU :D
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg skal tage et screenshot af mine indstillinger, men det bliver først på mandag.

M.v.h.


Er dit kalibreret eller har du prøvet dig frem eller fundet det på nettet? Jeg fandt noget på nettet men det bliver ikke godt
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:29
Hent indstillingerne på AVForums.co.uk
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hent indstillingerne på AVForums.co.uk

Hej hvor ser du indstillingerne?
https://www.avforums.com/review/panasonic-as640-tx-48-40-55-as640b-LED-TV-review.10436/page-2
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hent indstillingerne på AVForums.co.uk

Hej hvor ser du indstillingerne?
https://www.avforums.com/review/panasonic-as640-tx-48-40-55-as640b-LED-TV-review.10436/page-2

Sorry, det er på AVForums.com/threads/panasonic-as640-tx-48as640-rewievers-recommended-best-settings
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 20:29
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 20:46
Mange tak.
Jeg tog et billede af denne overskuelige oversigt og smed mig i sengen og har netop indstillet det.

Kan lyden indstilles bedre? Nogen fif?

Jeg har en NAS-server på netværket.
Det ser ud til at TV'et under en app kan finde visse film og billeder, men kan man ikke få en oversigt over et filsystem som det ses fra fx en PC ? Eller vælger TV'et det fra som det evt. ikke kan håndtere?
-Jeg ved ikke helt hvordan det sættes op. Tv'et er tilsluttet netværket og har adgang til nogen ting som nævnt.


Redigeret af Warren - 20-Februar-2015 kl. 20:52
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 22:33
Mange af indstillingerne i det skema er kun egnet til det panel, det er målt på.

Men derudover bør Sharpness være 0. Alt over tilføjer kunstig skarphed.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Mange af indstillingerne i det skema er kun egnet til det panel, det er målt på.

Men derudover bør Sharpness være 0. Alt over tilføjer kunstig skarphed.

Det har du ret i, men det giver alligevel et væsentligt bedre billede end "ud af pakken". Jeg tror godt det kan blive endnu bedre. Dog må jeg nok ikke sammenligne det med mit Pioneer 508XD - som dog ikke er full hd, men har et endnu mere naturligt billede og perfekte stærke farver uden at overgeare som ofte ses på LED/LCD.


Redigeret af Warren - 20-Februar-2015 kl. 23:34
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu