|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 09:14 |
Hej! Er der nogen som mener at have fundet de perfekte indstillinger på ovennævnte plasma. Personligt mener jeg IKKE at indstillingerne fra "PLASMABUYINGGUIDE" er brugbare. Alternativer efterlyses! lrev |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
Jeg har ikke lavet de store justeringer på mit 507XD endnu Men Farve er sat til -20 Lys -4 Alle filter osv er sat til slukket. Strømspare er til gem 1 Mvh Hans L |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Tak-det vil jeg prøve.Jeg har også slået alle disse "kredsløb" fra-var der ikke noget med at Otto anbefalede det engang? Plasmatvbuyingguide foreslår bla. -9 på farven,hvilket jeg mener er alt for meget farve. lrev |
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Jeg synes indstillingerne på plasmatvbuyingguide er perfekte. hvor er det du får de -9 fra.. det er +5 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Ja-korrekt,jeg blandede det sammen med et andet forslag. Men det gør det jo kun meget "værre" +5 er alt for meget farve(prøv at kigge ud af vinduet Hansi foreslår -20!!!(den er vist mere "mig" tror jeg) |
|
![]() |
|
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
nu har jeg set 3 film på det siden igår og jeg synes billedet står suverænt. Jeg skulle os lige vænne mig til billedet første gang jeg slog plasmatvbuy indstillingerne til. faktisk slog jeg dem i første omgang fra igen, men vente hurtigt tilbage. hudtoner osv står bare perfekt med de indstillinger. til normal tv kigning har jeg dog lidt mindre farve på.
|
|
![]() |
|
![]() |
Prøv at lægge mærke til farven,næste gang du ser en GRÆSPLÆNE!!! Det er som at se farverne på et SONY digital kamera-(men der må jo være nogle som synes om det sådan. lrev |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Jeg synes også det er en stor forbedring af billedet med plasmatvbuyingguide.com indstillingerne (testet med DVD) - dog har jeg skruet helt op for sharpness, som de ellers anbefaler at stå til -4. Jeg synes detaljegraden bliver forbedret betydeligt, uden at billedet virker grynet eller kantet. Super tv! |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Sharpness skruet op? Du tilføjer kunstige skarpe kanter, der ikke er i det
oprindelige billede. |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Ja, men det virker! Prøv selv.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Nej tak! Jeg foretrækker at se på noget, der kommer så tæt på originalen
som muligt og har derfor kalibreret skærmen så meget som man nu kan uden måleudstyr (har brugt DVE og GetGray). |
|
![]() |
|
![]() |
Der er åbenbart KÆMPE forskel på hvad man kan lide,og hvad man anser for at være "korrekte farver" Måske derfor at det overhovedet er muligt at sælge et LCD tv "Hudtoner" med farve på +5!!!-jeg kender ikke nogle med sådan en ansigts-kulør lrev |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |