|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 21:26 |
Hejsa herinde
Jeg har købt ovenstående skærm, og har idag prøvet at indstile farve/billedet men syntes at det er svært at få den røde farve væk fra især personers ansigt. Har prøvet at søge herinde i forumet, og på flatpanels men uden held, har ovenikøbet læst anmeldelsen på hdtvtest men stadig uden held. Så jeg håber der er nogen herinde som kan give mig et hint til mit problem Denis |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
Ja, anskaf en kallibrerings DVD, den vil bl.a vise og fortælle helt hvordan der opnås den korrekte balance mellem kontrast, lys og farve. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Prøv med de her settings: |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
De kan dog kun betragtes som værende gennerelle, da ikke 2 paneler opfører sig ens og derved er den bedste indstilling en der udføres så den passer til panelet, som f.eks ved brug af en kallibrerings DVD. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Er enig med Radiomand men de anbefalet indstillinger kan du bruge som et udgangspunkt |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hej Jeg overvejer at købe den samme skærm du har købt, dog i 46". Kan du ikke skrive lidt om hvad du synes om den. Hvordan er analogt SD. Digitalt SD, og hvis du har set HD. Herunder 24p materiale. + hvad du gerne vil fortælle :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |